Unified-Communications-as-a-service

En simpel og robust hosted multikanals kommunikationsløsning.

I dag er kundekontakt ikke længere alene noget der foregår via telefonen. Kunder forventer i dag, at kunne kontakte leverandører etc., via flere forskellige medier, herunder mail, chat etc.

Med en hosted kommunikationsløsning fra IP Netcom A/S, understøtter vi de moderne behov som forefindes i virksomheder med daglig kontakt til kunder, som ønsker god kundeservice, uanset hvorledes kundehenvendelsen er ankommet.

Uanset virksomhedens behov, kan der startes fra en simpel telefoni løsning, til en mobilintegreret løsning og eventuelt senere over i en multikanals callcenter løsning.

Ledelsen kan gennem et avanceret og dynamisk rapporteringsværktøj løbende holde sig orienteret omkring personale behov etc. og herved udnytte ressourcer optimalt i forhold til kundebehov etc.

Ønsker virksomheden en løsning som er skalérbar og med en lav igangsættelsespris, så er IP Netcoms hosted løsning, netop hvad der søges.

 

Spar tid med kundeopslag

Automatisk kunde-opslag inden kunden er igennem på telefonen, sikrer automatisk visning af den relevante kundeinformation - det giver hurtigere og mere effektiv telefonservice.

 

Overvågning af telefon kø giver overblik

Vores udviklede overvågningssoftware gør det muligt for alle medarbejdere, at overvåge telefonkøen og samtidig se hvem der ikke vil forstyrres samt hvor mange kunder der står i kø mod den enkelte afdeling. Ligeså kan den bl.a. også bruges til at ”trække” kald fra den fælles ringegruppe.

 

Den kalenderbaseret opbygning husker for dig

Telefonløsningen er fuldstændig kalenderbaseret, og faste beskeder kører helt uden I behøver at aktiverer telefonsvarer, feriebeskeder mm.

 

Dedikerede linier muliggør, at der altid er mulighed for udgående opkald

Ved tidligere traditionel telefoni, (ISDN-linjer) var det ikke muligt at reservere linjer til udgående opkald. Det kan man derimod med denne løsning. Derfor afsætter vi typisk et par linjer til udgående trafik, således at I altid kan være sikker på at kunne foretage op-kald såfremt alle indgående linier måtte være optaget.

 

Hot-key taster på tastaturet giver bedre ergonomi

Telefonerne kan - ud over almindelig brug med og uden headset - også betjenes direkte fra pc’ens tastatur. Fordelene herved er blandt andet, at brugeren reducerer antallet af stræk, og dermed implicit risikoen for ømme skuldre og albuer.

 

Opringning via bl.a. CRM systemet er hurtigt

Med vores udviklede integration til diverse CRM systemer m.m., er der mulighed for at ringe op via eksempelvis kundeinformations-billedet, blot ved at markere et nummer efterfulgt af tryk på udvalgt genvejstast. Det er hurtigt - og godt for ergonomien.

 

Undgå gule post-it med den fælles telefonbog

Med den indbyggede fælles digitale telefonbog har hele virksomheden adgang til de hyppigt anvendte telefonnumre til ofte brugte underleverandører, afdelinger i andre lande og taxi’en mv.

 

Fleksibel besked-info giver god service og mulighed for god økonomi

Med besked-info, kan der lynhurtigt laves specifikke telefonbeskeder. Eksempelvis en henvisning til egen hjemmeside, forestående lukkedage etc.

 

Optagelse af samtaler

Løsning giver mulighed for optagelse af samtaler. Den optagede samtale kan så modtages som e-mail. Dette giver tryghed ved ordremodtagelser etc.

 

Konferencekald

Nu er det slut med at benytte 3. mands konferenceløsninger som ofte er en overtakseret service. Med løsningen kan der skabes ad -hoc konference ligesom man kan få sin egen konferencetelefon.

 

Mange andre muligheder...

Da løsningen er baseret på en af verdens førende kommunikationsløsninger, gives der en lang række andre muligheder. Disse kan vi skræddersy i forhold til netop Jeres ønsker og behov

 

Kontakt os meget gerne for yderligere dialog eller en uforpligtende demonstration af vores unikke og brugervenlige telefoniløsninger.

Det siger kunderne

Lægehuset i Kibæk, Ulla Jacobsen udtaler

I et lægehus med 4.500 patienter, plus familiernes børn, er der nok at se til for Lægehuset Kibæks 4 tilknyttede læger, to sygeplejesker og …

Lægerne Gibsholm-Madsen, Lyngby Storcenter, Kåre udtaler:

Klinikken skulle flytte til nye lokaler og der skulle etableres nyt netværk til IT og IP telefoni.

IP Netcom blev valgt til denne opgave, o…

Skt. Anne Plads i Odense, Læge Hans Jakob Jensen udtaler:

"Jeg ville ikke vælge andre telefonsystemer end dette, selvom jeg kunne. Det hele er meget nemmere. Det er rigtig nemt når patienterne selv …

Lene fra Lægerne Solrød Center 9, udtaler:

"Vi er meget tilfredse med vores telefoniløsning."

"Vi har i dag indset hvor meget cpr-integrationen til vores lægesystem gavner os dagligt…

Læge Thore Eriksen fra Lægehuset Sankt Anne Plads, Odense:

”Vi er rigtigt glade for at vi skiftede telefonsystem til IP Netcom. Det er en stor hjælp for alle i hverdagen med cpr-opslag, og vores pati…

 

Driftstatus

  • +

    Der meldes pt. ikke om nogen driftsproblemer.

    Med venlig hilsen

    IP netcom A/S - support..

    Læs mere
  • 1

Book et infomøde

Kontakt gerne en af vores sælgere:

 

Brian Breinbjerg  Brian Breinbjerg

Book her

Erik Østergaard  Erik Østergaard

Book her

Lucas Kildegaard Nielsen  Lucas Kildegaard Nielsen

Book her