Avaya IP Office Contact Center

Et intuitivt og robust multikanals kontakt center.

 

I dag er kundekontakt ikke længere alene noget der foregår via telefonen. Kunder forventer i dag, at kunne kontakte leverandører etc., via flere forskellige medier, herunder mail, chat etc.

Med en Avaya multikanals kontaktcenter løsning, understøtter vi de moderne behov som forefindes i virksomheder med daglig kontakt til kunder, som ønsker god kundeservice, uanset hvorledes kunde-henvendelsen er ankommet.

Ydermere sikrer vi, at kunden, gennem bl.a. skills-based routing bliver betjent af den mest kompetente tilgængelige medarbejder.

Ledelsen kan gennem et avanceret og dynamisk rapporteringsværk-tøj løbende holde sig orienteret omkring personale behov etc. og herved udnytte ressourcer optimalt i forhold til kundebehov etc.

 

E-mail:

E-mail’s bliver i dag, set som et kommunikationsværktøj, på lige fod med eksempelvis en telefonopringning. E-mail kommunikation, bliver af mange kunder, betragtet som en nem og enkel måde at kommunikere med sin leverandører etc. på. E-mail bør derfor behandles som enhver anden kundekontakt, og der bør sættes regler op for hvor hurtigt, E-mails besvares m.m. Dette hjælper Avaya Call Center løsningen med, på en enkel og intuitiv måde. På samme måde som telefonsamtaler bliver E-mail’s automatisk, via skills, routet til den korrekte medarbejder, og medarbejderen får den nødvendige tid til at besvarer denne, uden at tænke på en forstyrrende telefon eller lign.

Ledelsen kan løbende se, hvor mange E-mails der bliver besvaret og prioriterer disse i forhold til øvrige kommunikations veje.

 

Lyd:

Almindelige telefonsamtaler er fortsat en vigtig del af god kundeservice. Med Avaya’s innovative Call Center interface, kan samtaler enkelt dirigeres via indbyggede skills-sæt til den korrekte og mest kompetente medarbejder. Dette giver en god kundeoplevelse samtidig med en bedre udnyttelse af interne ressourcer.

Ydermere indeholder løsningen, mulighed for kunders selvbetjening, gennem et innovativt og grafisk opbygget Interaktivt Voice Response system, som kan tale sammen med virksomhedens øvrige forretningssystemer.

Alle agenters samtaler kan blive optaget. Dette kan bruges ved interne procesoptimeringer samt ved eventuelle tvivlsspørgsmål, i sagsbehandlinger etc.

 

Chat, Call back:

Chat er efterhånden en fast del af mange virksomheders hjemmeside. Chat giver kunderne en hurtig og effektiv mulighed for, at få besvaret spørgsmål som ikke forefindes på hjemmesiden. Chat sætter dog store krav til virksomheden samt Call Center agenterne, da en chat forventes besvaret med samme hastighed som bl.a. telefonkald. Avaya Call Center løsningen integrere chat, på samme måde som almindelige telefonkald, ind i agents hverdag. Herved sikres det, at chat bliver behandlet professionelt og efter de ønsker og forventninger som ledelsen måtte have. På samme måde som ved behandlingen af øvrige kommunikationskanaler, tilsikre Avaya Call Center løsningen, at kundehenvendelsen, via skills, bliver behandlet af den korrekte og mest kompetente medarbejder, bl.a. afhængig af kundens spørgsmål.

Kontakt os meget gerne for yderligere dialog eller en uforpligtende demonstration af vores unikke og brugervenlige telefoniløsninger.

Det siger kunderne

Lægehuset i Kibæk, Ulla Jacobsen udtaler

I et lægehus med 4.500 patienter, plus familiernes børn, er der nok at se til for Lægehuset Kibæks 4 tilknyttede læger, to sygeplejesker og …

Lægerne Gibsholm-Madsen, Lyngby Storcenter, Kåre udtaler:

Klinikken skulle flytte til nye lokaler og der skulle etableres nyt netværk til IT og IP telefoni.

IP Netcom blev valgt til denne opgave, o…

Skt. Anne Plads i Odense, Læge Hans Jakob Jensen udtaler:

"Jeg ville ikke vælge andre telefonsystemer end dette, selvom jeg kunne. Det hele er meget nemmere. Det er rigtig nemt når patienterne selv …

Lene fra Lægerne Solrød Center 9, udtaler:

"Vi er meget tilfredse med vores telefoniløsning."

"Vi har i dag indset hvor meget cpr-integrationen til vores lægesystem gavner os dagligt…

Læge Thore Eriksen fra Lægehuset Sankt Anne Plads, Odense:

”Vi er rigtigt glade for at vi skiftede telefonsystem til IP Netcom. Det er en stor hjælp for alle i hverdagen med cpr-opslag, og vores pati…

 

Driftstatus

  • +

    Der meldes pt. ikke om nogen driftsproblemer.

    Med venlig hilsen

    IP netcom A/S - support..

    Læs mere
  • 1

Book et infomøde

Kontakt gerne en af vores sælgere:

 

Brian Breinbjerg  Brian Breinbjerg

Book her

Erik Østergaard  Erik Østergaard

Book her

Lucas Kildegaard Nielsen  Lucas Kildegaard Nielsen

Book her