Apotek

Ring til os og book et uforpligtende infomøde

Knap hvert tredje apotek i Danmark bruger vores TelePHARMA-løsning

Telepharma – intelligent telefoni til apoteker

Ønsker du at øge kunde-tilfredsheden og samtidig spare ressourcer hos dit personale?

Telepharma gør en forskel både for økonomien og dine kunder. Telepharma er et gennemtestet og unikt telefonsystem, der er udviklet specielt til apoteker. Vi tilbyder en løsning, der specifikt er tilpasset dit behov.

IP netcom A/S har et rigtig godt samarbejde med NNIT og CITO, som sikrer den bedste kvalitet til IP-telefoni samt store besparelser, idet vi benytter den allerede eksisterende forbindelse i apoteket. Kontakt os gerne for at få en reference i dit område.

Din tryghed er vigtig for os!

Vi tager ansvaret for hele implementeringsprocessen, så du kan bruge tiden på at betjene kunderne i butikken.
Derfor er det naturligt for os at vi:

Vi tilbyder både lokale og hostede løsninger, alt efter dine ønsker og behov.

Vi hjælper dig med at accelerere digital transformation

Ring eller skriv til os og book et uforpligtende infomøde

Du kan frit vælge mellem blandt andet disse funktioner:

Indvalgsmenu

Når patienterne ringer til apoteket, bliver de mødt af en indvalgsmenu, der giver dem mulighed for at vælge f.eks.
“Tast 1 for åbningstider”
“Tast 2 for personlig betjening” 
“Tast 3 for recepforespørgsel” 

Kø-styringssystem

Dette system giver et hurtig overblik over antallet af kunder i telefon køen i dine forskellige afdelinger eller hos kolleger. Du kan vælge at få vist en tidstæller der registrerer hvor lang tid det igangværende kald har varet samt hvor længe den længst ventede kunde har stået i kø.

Beskeder

Med beskedfunktionen kan du yde en god kundeservice ved proaktiv at lægge beskeder til kunder i telefonkøen – f.eks. information om ferielukninger o.l. Funktionen er meget brugervenlig, så det er let at oprette eller ændre beskederne.

Sms-service

Denne funktion gør det muligt at levere en sms-besked til kunderne med information om, at deres bestilte recept er ankommet på apoteket.

Automatisk recept forespørgsel

Denne funktion gør det muligt for kunderne selv via opkald og CPR integration, at forhøre sig om den bestilte recept er ankommet til apoteket. Det frigiver tid til andre ting i apoteket.

Optagefunktion

Funktionen gør det muligt at optage samtaler med kunderne.  Det kan hjælpe dig til at træne dine medarbejdere, sikre at alle detaljer bliver husket eller anden form for dokumentation.

Telefonsvarer funktion

Denne funktion giver et hurtig overblik over telefonsvarerbeskeder. Faste beskeder kan styres fuldautomatisk, så klinikken ikke manuelt skal huske på at omstille telefonanlægget ved lukkedage f.eks. 

Pausemusik og info

Du kan vælge at få afspillet musik, mens kunden venter i køen samtidig med en løbende oplysning om, hvilket nummer kunden har i køen. Du kan også lægge kø infobeskeder ind om vacciner, ferielukninger eller anden relevant info.

Telefonbog

Systemet indeholder en fælles telefonbog, som du kan tilgå med et enkelt tastetryk. Brugervenlighed er vigtigt for os.

Kontakt os for et uforpligtende møde!

Vi kommer gerne ud til dig og fortæller af Telepharmas mange unikke og brugervenlige telefonifunktioner således, at du kan se, hvad systemet kan gøre for dig.TelePharma vil formentlig kunne spare dit apotek for både tid og penge:

Vi hjælper dig med at accelerere digital transformation

Ring eller skriv til os og book et uforpligtende infomøde