DialBack

Ring til os og book et uforpligtende infomøde

DialBack

Har du oplevet at miste utålmodige kunder i telefonkøen? 
Ventetid kan få kunder til at opgive og lægge røret på selvom de reelt gerne vil i dialog med jeres virksomhed.  
Med DialBack-funktionen giver du din kunde mulighed for at lægge på frem for at ”hænge i røret” og vente på det bliver deres tur i køen. Selvom kunden har afsluttet sit opkald, så beholder kunden nemlig stadig stadig sin position i køen. Systemet sørger for, at din medarbejder automatisk ringer kunden op i den rigtig kø-rækkefølge.

Det skaber en oplevelse af ekstra god kundeservice og udnytter samtidig dine ressourcer optimalt ved at det er dig, der kontakter kunden i stedet for at kunden skal vente på en ledig medarbejder. 
Skulle det ske at kunden ikke tager telefonen når i ringer tilbage, tager i blot fat i det næste kald og skulle den første kunden ringe tilbage igen genkendes nummeret og vedkommende er nu nr. 1 i køen. 

Vi hjælper dig med at accelerere digital transformation

Ring eller skriv til os og book et uforpligtende infomøde